Saturday 2 July 2011

Bukak Cerita Baru

Assalamualaikum...
hehehehe
*eh buang tabiat budak ni, gelak sorang sorang..

wahhh, nak update blog lah..
tetibe rajin budak neh apehal?!
sori guys, dah berape bulan dah tak update blog ni..
disebabkan sangat busy dengan study, tak dapat nak update blog langsung..

sekarang cuti sem, boleh lah nak slow slow mengarang cite kat sini..
tapi..
aku kat batu pahat.. kat umah sewa pulak tuu. haih, wifi tak masuk g..
aigoooooo..
nak online pun pinjam broadband kawan.
nak online kat mekdi, duit pulak takde. jeling jeling je lalu mekdi tuu.

ape aku buat kat uthm lagi ni??
orang laen sebok cuti sem. aku sebok jat uthm.
humm, tu la yang nak diceritakan disini.
aku ade kursus kat sini. 
SKM namenye.
ape tuu SKM??
Sijil Kemahiran Malaysia la..
nak jadi cikgu vokasional, seelok eloknya kene ade sijil ni.
kalo takde?? kalo takde nanti susah nak mengajar.. hihii

tu la sebabnye aku masih kat uthm ni.
akhir bulan ni baru boleh balik kampung.
dah macam org wat short sem dah aku rase. hahahaa
ape ape pun, aku enjoy je ngan kursus ni.
kalo aku tensen, mesti kursus ni jadi tak best kan?? hehe..

oke lah guys, next time update story lagi.
take care, muahh muahh. *gediknyee =_="

bye bye =)

2 comments:

  1. kt uthm amik course ape? huhu. saje tanye.. sy blajar kt utm.. tp tu dulu la.. hihih

    ReplyDelete
  2. kos pendidikan teknik vokasional. oo senior la ni? mesti da abes belaja kan. hehe. penah dtg sini?

    ReplyDelete