Sunday 30 January 2011

Halloo.. Helloooo.. Hoolllaaaaa...

Assalamualaikum wahai rakan blogger yang aku sayangi semua. wahh dah lame dah tak update blog aku yang tak bape banyak entry ni. fuhhh fuhhh bersawang dah blog ni. blah la.. tipu bersawang, takde sawang pun. hihi.. Sori yea kawan-kawan, aku dah lame tak update blog ni. almaklumlah, kehidupan sebagai seorang mahasiswi membataskan aku untuk bersosial di laman sosial. yelah.. hari-hari kelas full. bile takde kelas busy nak wat discussion lah, assignment lah segala bagai. haih, penat-penat!!

Oke, firstly aku nak ucapkan selamat bercuti kepada semua pelajar IPTA, IPTS, IPG dan segala ipt yang ade kat Malaysia ni yang sedang menikmati cuti sem macam aku ni. haa.. nak kate lame tu takde lah lame sangat cuti ni, tapi boleh lah jugak dalam spuloh hari cenggitu. haih, amat bersyukur tau dapat cuti even pendek cenggini. yelah, pasni aku dah takde cuti dah. maybe straight sampai abes sem kot. xtau ag. hihii...

Mood sangat-sangat lah bahagia apabila duk kat kampung halaman ni. yelah, mane tak nye, boleh together together dengan keluarga tercinta. tambah-tambah loan dah masuk! haih, memang seronok beronok ronok lah.. hahaa.. happy tak terkata lah katakan, ter"excited" pulak. sorii -_-"

Sekali lagi rase nak mintak maaf kat mane yang follow blog aku ni, sebab aku jarang update blog. masa tak mengizinkan, sampai ade orang tegur, "ape cite ko punyer blog, aktif lagi tak".. haih, soklan yang aku rase nak jawab taknak jawab je. hihiii.. sori yea kawan-kawan, kalo ade kekangan mase dan aku betol-betol free aku akan rajin-rajin kan diri updatekan blog aku ni.. oke!! =)

No comments:

Post a Comment