Saturday, 8 January 2011

Contest Jelingan Manja

Dalam kesibukan membuat assignment, tergerak hati nak bukak blog. haha dah lame tak bukak blog aku. sorry guys, busy sket. haa..bukak je blog, dapat tag dari kakakku yang memang hantu blog ni tentang satu contest. Ape lagi, try la join jugak. hihi..

Oke-oke, nak perkenalkan pengajur contest ni. kat bawah ni lah pengajurnya, Cik Bulan. comelkan. hihi..





Dengan tak bape konpidem sangat, aku bukak lah external hardisk aku, try cari gambar-gambar yang menunjukkan aku menjeling manja. hihi.. cuak jugak masuk contest ni, takot tak menepati citarasa jelingan manja. hehe. oke2, aku dapat dah....




hihi.. harap-harap gambar kat atas ni menepati citarasa la yea. sebab tak pandai sangat lah nak jeling-jeling manja ni. kang tergoda pulak! hihii..

oke, nak tag

2 comments:

  1. thanks join dear
    gud luck yea ;)

    ReplyDelete
  2. waaa.. ada jelingan di sini laa.. heHe

    ReplyDelete