Thursday 13 January 2011

RM4 per day..

Haa.. mesti terkejut tengok tajuk entri tu.. haha.. RM4 per day.. ape tu?? bilik sewa? bil api? bil air? haha.. salah sama sekali. sebenarnya aku nak gitau yang aku just belanja rm4 je tuk satu hari.. sikitnye.. aku makan pasir ke ape rm4 je.. haa.. betol lah tu.. aku guna rm4 je satu hari tuk makan tengahari. aku tak makan malam. aku beli nasi +  kuah sket + ayam goreng + air milo = Rm4. cukup lah tu.. bukan ari-ari aku beli lauk same.. aku tukar gak kuahnya.. takkan lah nak makan mende same ari-ari.. boleh muntah kalo duk makan yang same je.. hahaa..

Ni bukan kes diet ke ape oke.. Sesungguhnya aku tak diet. Aku jimat je.. yelah.. PTPTN lambat beno nak masuknye.. Kesian aku, nak makan pun kene catu, guna sabun mandi pun ingat-ingat kene jimat.. Kalo abes, mane aku nak dapat duit beli barang-barang tu semua..



"ENCIK PTPTN, CEPATLAH BAGI AKU DUIT.."



Oleh kerana aku yang tak mampu ni bergantung kat PTPTN je, so kene lah banyak-banyak bersabar.. Takleh gak nak marah-marah.. kang Allah langsung xkasi aku duit baru padan muka aku.. hehehee..

Ni ade sket berita pasal PTPTN universiti aku..


tarikh dapat duit same ngan tarikh aku balik kampung..

2 comments: