Sunday 2 January 2011

Bernafas dengan lega..

Alhamdulillah.. Semua dah setel. Sori tak dapat nak update blog tuk bape bape hari yang lepas. Sangat banyak perkara yang ingin disetelkan pada tahun 2011 ni. Mula bertolak ke Batu Pahat pada 31 Disember 2010, jam 9.30pm dengan menaiki bas. Dan selamat tiba di sini pada subuh yang dingin.

Balik ke Melewar (hostel) dengan perasaannya yang sangat blur. haha.. Pagi tu aku terus pegi opis nak daftar hostel. Sangat lah complicated sistem untuk sem ni, aku takleh nk tlg member member aku copkan umah. uhh.. nak cakap kejam, memang lah kejam. 2 jam setengah duk pujuk merayu (siap kene marah n maki.. haha) nak tolong member punyer pasal. Biaselah bile orang takde kuase lawan orang yang ada kuasa, semestinya orang yang ade kuase akan menang. Dengan keadaan yang sangat penat (sebab perjalanan 8jam) aku still keraskan hati dan jiwa tunggu depan opis. Last2 aku deal dengan member member aku tuk cukupkan orang (membolehkan aku daftar umah). Akhirnya dapat gak daftar dengan perasaan gembira+kecewa.

Dapat kunci terus masuk hostel dan tido. Barang barang tolak tepi dulu. haha sangat lah malas aku ni. Hari ni (2 januari 2010), baru lah start mengemas+menyusun atur barang barang yang belum di setelkan. Alhamdulillah akhirnya setel semua poblem even rase tidak puas hati. Syukurlah, hari ni aku masih lagi ada tempat berteduh dari hujan dan panas.

Esok dah start kelas, uhh.. malasnye nak mula sem baru. haha awal-awal sem dah malas. Oke lah guys, sebelum jari berhenti menaip, aku rase xlambat lagi nak wish HAPPY NEW YEAR. hihi.. bukan taknak wish tapi disebabkan kekangan masa, so xleh nak wish. oke bye!

No comments:

Post a Comment