Wednesday 29 December 2010

Gathering Cikgu Blogger!

      Satu gathering akan diadakan pada 8hb Januari 2011 ni. Gathering ni diadakan khas tuk bakal cikgu cikgi dari seluruh IPG dan Universiti di Malaysia ni. Aku pun dapat tahu ni sebab aku ade join group gathering cikgu blogger!. Group ni mengumpulkan semua bakal cikgu cikgi yang ade blog. Pastu nak adakan gathering tuk blogger sekalian. Cam best je kan. haaa so pe tunggu lagi. Kalo nak join, masuk lah group tu. Boleh jupe blogger yang macam -macam kisah ada. :)




      Kat atas ni menerangkan lebih lanjut pasal event tu. Tentang pakaian, aku ade tanye admin, dy cakap bebas je. Takde tema. So, takde hal lah nak pakai macam mane pun asalkan sopan dan menutup aurat. hihi. Cepat-cepat join group tu kalo rase nk join gathering cikgu cikgi blogger!

*insyaallah aku join.. =)

4 comments:

  1. pe mcm ati??...mau pegi kaa??

    ReplyDelete
  2. nak2. daus ade ajak ak mlm tadi. huhu. ngah fikir ni. jom la fiz!

    ReplyDelete
  3. ada kosong ke??..klu ada ok gak la..haha

    ReplyDelete
  4. ntah. ko xtanye ke daus? nti la aku tye kan oke.

    ReplyDelete