Tuesday 7 December 2010

kuih-muih vs western food!

maaaa!! dah lame xmakan kuih muih tradisional. tetibe mengidam. adoiii. mane nak cari kuih muih sebegitu kat tempat aku belaja neh. hummm, nak balik kampung lah ngek!! sobs
malam-malam asyik mimpikan kuih muih je. tahap icu dah aku neh.
tolong tolong!! sape reti buat kuih haa? aku kasi upah sape boleh wt kan aku kuih.
serius mengidam nak makan. nak balik kampung, lambat bebenor. sobs

kuih lapis, kuih sri muka, kuih gulung-gulung. hummm, meleleh air liur aku.
mane nak dapat neh?



hari-hari makan western food! huyooo, biase lah..
duk over the sea mane nak dapat kuih muih neh kan. sobs
tak mcd, kfc.. tak kfc, pizza.. adoii,, berlagak betul. :P
bukan sedap sangat lah mende alah tu semua. tapi ramai jugak yang makan kan.
haha.. nak berlagak jadi omputih ah tu.



haaa.. mende kat atas neh lah namenye mcd. mane yang xtau tu, aku nak kabo kan lah neh.
mende neh la, orang ramai suka makan. aku pun. haha
bukan pe, xde lah mengeyangkan pun makan mende alah kat atas neh tapi best kot.
entah, makan ler bebanyak, lame gemok. haa baru lah sebok nak exercise.



aloloo tomey tomey budak2 neh. haa kuat benor yea dik makan mcd.
taknak lah sampai jadi mcm neh. sape2 ade anak2 tuh,
ajo lah mereka2 supaya mengamalkan permakanan yang sihat agar tidak gemok di hari mendatang.
makan nasi kan lagi best. hehe..

(gambo curi kat google. hehe)

papehal pun, makanan kita lagi best lah dari makanan luar tu.
kuih muih kite lagi sedap, berkhasiat, suci, murni lagi.


nak kuih sri muka. :(

No comments:

Post a Comment