Saturday 11 December 2010

masih menanti..

aku masih menanti cuti sem aku.. kau pegi mane haa cuti sem?? kau hide n seek dengan aku pulakk! grrr..

ape lah nasib kami kami yang masih belum dapat menikmati cuti sem di kampung halaman tercinta. orang lain dah bergembira sakan dengan famili tapi kami kami yang terbabit masih di perantauan..

alkisahnye mau di story kan disini, aku dah abes exam untuk sem neh pada 3HB DISEMBER 2010. haa aku capital kan nak bagi korang nampak.

dah seminggu bertapa di parit raja yang agakk best neh *tangan dibahu mata ke atas* tanpa melakukan sebarang aktiviti semata-mata mau melaksanakan tugas sebagai seorang pelajar. berkorban apa saja. demi nusa bangsa dan negara..

perasaan aku membuak buak nak balik kampung ni! tapi ape kan daya. ade program pulak 13 n 14 hb ni. spoil betol. orang cakap tak yah pegi, tapi aku xberani nak ponteng!

aku bukan budak nerd oke! aku cuma taknak pape yang tak dijangka akan berlaku pada masa depan. tabahkan hati untuk menghadirkan diri untuk program tu dengan seikhlas hati.. ikhlas ke nak pegi? separuh separuh je naluri ni nak pegi program tu.

cuti sem dah la pendek pakcik oi! program ni betol betol kacau cuti sem aku lah. taktau ke ramai orang orang yang aku sayang tunggu aku balik haa? adeiii amma appa.  nasib badan nak buek camno..

takpe lah, ayuh kawan kawan aku semua kite kuatkan semangat menempuh program tu! dua hari je kan. chilexx lah kawan kawan. huh! bosan aku..

4 comments:

  1. ltk la shoutmix kt blog ni..pstu wat la blogwalking..baru bleh up traffic blog n tmbh follower..hehehe

    ReplyDelete
  2. dah try letak ari tu tapi xjadi. sobs. ajarkan saya sifu! :/

    ReplyDelete
  3. mri cni nk tlg ajarkan..hehe..esok msa kem tu bwa la lptop..hehehe

    ReplyDelete
  4. wahhh xde keje nak bawak lappy pegi kem! nk tido je time kem. haha

    ReplyDelete