Tuesday 28 December 2010

Semangat Blogging hilang angkara Broadband!!

Berukband!! urghhh. sangat tensen bile gunakan kau. bayar bulan-bulan tapi line macam snail betul lah. adeii! Nak dijadikan cerita, sangat lah tensen bile guna broadband di sesetengah tempat yang takde coverage 3G.




Tak boleh ke kalo broadband di line clear kan kat semua jenis tempat. takde lah orang yg berada di coverage yg dikehendaki je dapat line laju bedesutt! aku pun bayar gak. bagi lah line sama rata. hihi =P

 Bila kat umah ni, perasaan nak blogging tu sangat lah hilang. semua angkara broadband. cite terlalu banyak nak di update, tapi bile teringat kat broadband yang sangat lah laju ni *tangan didada, mata ke atas* terus membatalkan niat dihati. hihi. boleh pulak macam tu kan.

Yelah, sape lah tak tensen, aku nak bukak dashboard blog pun bukan maen susah nak lepas. kalo nak bukak pun, aku bukak pagi2 je. sebab pagi2 agak laju lah jugak. tapi tu pun segan2 je nak kuar dashboard tu. haha

So, mahu di konklusikan kat sini, aku jarang update blog kalo aku balik kampung. broadband punyer pasal lah. bile kat hostel, aku rajin bebenor update sampai takde cite aku nak story. haha sori guys kalo blog aku ni sepi je. tengok tarikh entry pun jarang2 je berlaku. hihi

p/s: rase nak campak berukband dalam banjir belakang umah aku je! grrrr

3 comments:

  1. ko pakai brdband pe??..aku pakai celcom mcm TAIK jek...geram tol aku..aku byar skali 2 bulan taw..(sbb bulan lepas xbyr ..haha)..tu pon still lembab

    ReplyDelete
  2. aku pakai celcom gak. yang vodafone punyer. biaselah aku kan duk kampung. marah pn tarak guna maa. haha

    ReplyDelete
  3. abes aku aku yg duk area bndar ni sme jek lembab dy...humph!!..haha

    ReplyDelete