Monday 10 January 2011

Al-kisah Ana Raffali...

      Ana Raffali menang AJL 25 malam tadi. First target aku, Faizal Tahir yang menang.. sudah semestinya sebab aku minat dia.. tapi syukur gak lah, at least Faizal Tahir dapat persembahan yang terbaik. Aku tengok pun memang terbaik la.. Susah payah dia sedia aquarium besar-besar kat stage tu, kalo tak menang gak taktau ah nak kata ape..

     

      Berbalik kepada cerita Ana Raffali... Tahniah sebab dapat juara AJL malam tadi. dia nyanyi best je aku tengok. Takde hal lah kalo dia yang menang kan. Tapi kesian pulak aku tengok. Disebabkan oleh kemenangan dia dalam pertandingan tu, ramai orang tak setuju. Ramai orang duk kutuk-kutuk dia. Kalo tak salah aku, siap ade orang wat page lagi kat pesbuk pasal tak setuju dia menang malam tadi. Tak baik tau korang!!

      Kesian pulak kat dia. Orang tu dah la baru nak naek dalam industri.. Dah rezeki dia la tu, nak menang malam tadi. hihi.. bukan ape.. aku sekadar bagi pendapat je. yelah.. aku tengok dah ramai sangat duk kutuk-kutuk dia dalam pesbuk. Biarlah dia menang.. Maybe M.Nasir nak naekkan name dia lagi dalam industri tersebut. yelah, dia kan budak baru. dah la pandai wat lagu sendiri. kita pun tak mampu nak wat lagu sendiri kot (aku jelah yang xmampu).. hihi.. k la korang, dah dah la kutuk dia oke. aku pun bukan minat sangat kat dia, tapi tak baek lah, kita kutuk orang ni! peace...

No comments:

Post a Comment